8 בפבר׳ 2009

אבירות מודרנית



היום יש לי משהו משלי לתרום לתרבות, שלא יגידו שאני עלוקה וחי רק מתרבות של אחרים.
כתבתי סיפור חדש בשם 'אבירות מודרנית' שמתחיל כך:

המאבטח בכניסה לפאב השכונתי נראה אובד עצות. מולו נעצר אדם הלבוש בשריון אבירים מלא, אותנטי למראה. תחילה אף אחד מהם לא אמר כלום. בסופו של דבר, צינת פברואר בתוספת משקל השריון גרמו לאביר לכחכח בגרונו. המאבטח יצא מהטראנס הרגעי אבל אז הבין שהוא עדיין לא יודע איך הוא הולך להשתמש בגלאי המתכות במקרה כזה.

האביר חבט קלות בכף ידו על המצח. "מצטער," הוא אמר והוציא ארנק מפאוץ' שהיה קשור סביב מותניו. הוא שלף מתוכו תעודה והראה אותה למאבטח. בתחתיתה היה כתוב "נושא תעודה זו הינו אביר בשירות סדיר".

"ה... קסדה שלך." המאבטח אמר לאביר.

"כמובן." האביר נחפז להוריד אותה. "שוב מצטער, מזמן לא יצאתי כבר."

הורדת הקסדה גילתה שיער ארוך, מתולתל ובהיר, כמעט בלונדיני. השיער נראה מעוך לחלוטין, כמעט לא דומה לשיער הבריא והשופע בתעודה המזהה. על פניו של האביר היו סימנים רבים של צלקות פצעי בגרות.

"טוב, אני מניח שאתה יכול להיכנס." השומר החזיר לו את התעודה והאביר החזיר הכל לפאוץ'.


אני מקווה שהתרומה שלי לתרבות היא חיובית. אתם יכולים לקרוא את המשך הסיפור בלינק הזה.

ספרו לי מה אתם חושבים (אישית, במייל או בתגובות פה).

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

הגבתי לך במייל.