24 ביוני 2008

ג'ורג' קרלין ז"ל

בצער רב וביגון קודר, בלי שום סרקזם, אני משתף את מי מביניכם שלא שמע במותו של אמן הסטנדאפ ואחד האנשים הכי מבריקים שיצא לי לשמוע - ג'ורג' קרלין. הוא מת מבעיות לב אבל חי והופיע עד הרגע האחרון.
מעבר לזה שהוא ממש מצחיק, קרלין תפס אותי בתובנות העמוקות שלו, בשליטה הטוטאלית שלו בשפה האנגלית ובמשחקי הלשון שלה ובחוסר הסבלנות המוחלט שלו לבולשיט. חלקים גדולים מהמופעים הרבים שלו מוקדשים למלחמה בפוליטיקלי קורקט, בדת ובטיפשות.
אם לא יצא לכם לשמוע אותו עד עכשיו, הרשו לי לחשוף אתכם לקטע מייצג על עשרת הדברות, אחד מהאהובים עליי ביותר. בבקשה:




2 תגובות:

sagiil אמר/ה...

שאני אראה את הוידאו? למה, מי מת?!










סתם.
ראיתי.
היה משעשע.
תנצב"ה.

אנונימי אמר/ה...

הוא היה גאון בעל חוש הומור חד ומחוכם. הוא היה ייחודי ואפילו כשקילל הוא לא נשמע וולגרי או בוטה. אחד בני האדם המצחיקים והאינטלגנטיים ביותר שהחזיקו מיקרופון בידיהם. איבדנו אישיות ענקית.

יהי זכרו ברוך.