18 ביוני 2008

הפתיחה הרשמית של בלוג "שעת תה ותרבות"

חברים יקרים!

צר לי לערבב יגון ושמחה, אך איני יכול להתחיל בהשקת בלוג חגיגי זה בלי להזכיר אירוע טראומתי במיוחד שקרה היום וזעזע את קהילת "שעת תה ותרבות" (להלן: שתו"ת) מהיסוד.
קנקן התה היקר לנו מאוד, והידוע יותר בשמו "מעיין התרבות", חרב היום. אני אנסה שלא להתבוסס יותר מדי בצער ולכן לאחר שמכשול זה סר מדרכינו, אפשר להמשיך לפתיחה החגיגית.

למי שלא בעניינים, שתו"ת הינה מסורת עתיקת יומין אשר החלה בזמן פריחת הרנסנס באירופה, ויש האומרים שאף הייתה אחד מהגורמים לעלייתו. אנשים משכילים רבים מאסו בברבריות של ימי הביניים ובאותן שיחות רגילות על המגיפה השחורה.
קבוצה קטנה של אינטלקטואלים החלה לקיים מפגשים יומיים בשעה 4 לערך, בהם נידונו עניינים ברומו של עולם, כגון ההמצאה האחרונה של דה וינצ'י או המחזה החדש של טרנטינו.
אופי השיחות התאפיין במלל רב והדובר היה לרוב צמא בעקבות הבעת עמדה נחרצת, מה שגרם לקבוצה לחפש באופן אקטיבי אחר מרווה. הפתרון הוצע לבסוף ע"י צעיר החבורה אשר מספרים כי הגיע למפגש הרחק מהעיירה הציורית בדיאניה. שמו לא נודע עד עתה, אך קיים קונצנזוס בין החוקרים המודרניים כי צאצאיו היגרו למזרח התיכון. התברר כי בבדיאניה גדלים צמחים מזן מיוחד אשר אם משרים את עליהם המיובשים במים רותחים, מתקבל משקה קסום.
ממשיכי דרכם בעידן החדש קיימים במקומות רבים וסופר לי אפילו על אנשי מחשבים המפנים מדי יום חצי שעה על מנת לפאר את זכרם של אותם אצילים וליהנות ממעט תה איכותי.

אני מרשה לעצמי לחשוף עתה לעיני כל את הגלגול החדש של המחתרת הגלויה. בפורום זה אפרסם המלצות תרבותיות ככל הניתן על דברים המעניינים (בתקווה) את אנשי התרבות שבינינו.

לרוויה!

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יומולדת שמח לאויב התרבות!

sagiil אמר/ה...

נראה שהבדיאנים המיתולגיים ניחנו גם במניפולציה על ההיסטוריה, שכן ידוע לכל, כי דווקא הילטוסיוסים הם אלה היו שהגו את הרעיון מלכתחילה, או כפי שהאגדה מספרת - אותו ילטוסיוס ראשון, שכונה "המנהיג" (או במקור, "הפירהריוס"), הגה את רעיון ה"ברבורים ושתיה למקרה שהדובר ייצא טמבל" (או בקיצור בולשי"ט) והוא הוא אביו הקדמון של השתו"ת.

Alex Badyan אמר/ה...

אתה מבולבל מאוד. ידוע לכולם ששושלת הילטוסים לא שותה תה ואף אינה תרבותית ולכן לא יכול להיות שהם אלה שייסדו את המסורת.
חוץ מזה, אני לא מדבר עם כאלה שלא באים לערב מדור P-:

sagiil אמר/ה...

לא, זה מה שהבדיאנים מנסים להסתיר מהעולם. אמנם הילטוסים לא שותים עלים מיובשים בתוך מים חמים, אך המסורת ה*אמיתית* התחילה למעשה בשתיית מי שיכר, מה שאתם ה"צעירים" מכנים בימים אלה כ"וודקה".

ולא, הם לא היו רוסים.

חוץ מזה, ערב מדור זה לחלשים, מה גם שאתה לא מדבר איתי אלא מתכתב איתי