10 באוג׳ 2008

המלצה שבקטנה


ההמלצה של היום היא קצת פחות חמה מהרגיל, אבל אני מרגיש שלא עדכנתי מספיק בזמן האחרון אז למה לא - סרט חביב מאוד שלא גרם לי להשתפך אבל הצחיק אותי אז מגיע לו.
ידוע שקומדיה טובה קשה למצוא בימינו ואם בקומדיית מתבגרים עסקינן אז קשה כפליים. לצורך יישור קו - קומדיות הנעורים הכי טובות שיצא לי לראות: אמריקן פאי, יורו טריפ וילדות רעות. בסדר הזה.
אז הסרט של היום הוא...

סופרבאד / Superbad
תסריט: סת' רוגן, אוון גולדברג
שחקנים: ג'ונה היל, מייקל סרה, כריסטופר מינץ-פלאס, סת' רוגן, ביל היידר

כאמור, סרט ממש מצחיק, כנראה שבמיוחד לחנונים שבינינו. למי שלא שם לב, חנונים זה הדבר החם עכשיו והסרט הזה הוא ספינת הדגל של הגל הזה. משלב קטעים מצחיקים ודביליים (המון תמונות של בולבולים) וקטעים מצחיקים ושנונים (רוב הדיאלוגים בין הגיבורים, חבל להרוס) וכל זה כשהוא מצליח להציג את הדמויות בדיוק כמו שהן - חנונים אבל לא במובן הקריקטורי של המילה אלא כמו החנונים שאנחנו מכירים מהעבודה, הלימודים או המראה (תלוי את מי שואלים).

תכלס, תוך כדי שכתבתי את זה שכנעתי את עצמי שמדובר בסרט ממש טוב, אז אני מעלה את החום של ההמלצה שלי.

תהנו!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

*שני השוטרים ומקלובין יורים בשלט "עצור" ושומעים סירנה*
"oh shit the cops!"